Enpresa baten marka-irudia faktore erabakigarria izan daiteke erabiltzaileak bezero bihurtzeko. Logotipoa edo nortasun korporatiboa bezalako elementuen multzo bat da, gure bezeroekin konektatzeko eta onlineko presentzia egokiaz gozatzeko zaindu behar duguna.
Markaren irudia da bezeroek guri buruz ezagutzen duten lehen gauza; beraz, ezinbestekoa da hura zaintzea eta kontuan izatea nola hobetu dezakegun, ikusgarritasun handiagoa erakartzeko eta gure salmentak hobetzeko:
Helburuak: lehenik eta behin, helburu argiak izan behar ditugu eta ez dugu gure marka-irudia modu inpultsiboan sortu behar. Sortzen eta argitaratzen dugun edukizko unitate bakoitzak beste unatitate bat gehitzen dio gure irudiaren osoatasunari; beraz, kontuz ibili behar dugu eta dena aldez aurretik planifikatu. Noizbehinka edukirik gabe argitaratzen duen enpresa batek ez du erabiltzaileen konfiantza bereganatuko. Garrantzitsua da neurtzea eta planifikatzea, aldizka berrikusiz zer egin dugun.
Estiloa eta mezua: argitaratzen dugun eduki bakoitzak gure entzuleekin bat datorren “ahotsa” eta estiloa izan beharko ditu. Horretarako, lehenik eta behin, oso argi izan behar dugu nor diren gure bezeroak, zein sare sozialetan edo komunikabidetan mugitzen diren eta zein lengoaia erabiltzen duten, baita ahulguneak ere. Gure bezeroa zehaztasunez ezagutzen badugu, gure estiloa eta mezuak bere beharretara egokitzeko gai izango gara. Horrela, gustatzen eta erakartzen dituen diseinu eta irudi bat sortzeaz gain, argitaratzen dugun mezu bakoitzak bertan oihartzuna izango du.
SEO eta online presentzia: gure marka-irudia hobetzeko, online presentzia bikaina izan behar dugu. Horrek esan nahi du gure webguneak SEOrako optimizatuta egon behar duela, gure sare sozialek eduki garrantzitsuak argitaratu behar dituztela eta bezeroarentzako komunikazio- eta arreta-kanal azkar eta eraginkorrak eskaini behar ditugula. Aurten, SEOa pixka bat zailduko da Core Web Vitals iritsiko baitira, baita algoritmoen eguneratze berriak ere; beraz, garrantzitsua izango da aldaketa horien guztien berri izatea.
Erabiltzailearen esperientzia: era berean, Googlek erabilgarritasunean eta erabiltzailearen esperientzian jarri ditu fokua. Horrek esan nahi du asko zaindu behar dugula erabiltzaileak gure edukiekin edo webgunearekin harremanetan jartzean duen esperientzia.
Bereiztea: oso oinarrizko aholkua dirudien arren, garrantzitsua da desberdina izatea. Gaur egun, konpainia eta enpresa ia guztiek online presentzia dute. Horiek guztiak bezeroen arreta erakartzeko borrokan ari dira. Besteen mezu berberak zabaltzen baditugu, besteen gai berberei buruz hitz egiten badugu, bezeroak ez dira gai izango gainerakoengandik bereizteko eta, ezinbestean, galdu egingo ditugu. Aurten, inoiz baino garrantzitsuagoa izango da bereiztea eta marka bereizgarri bat izatea, mezu pertsonal eta pertsonalizatuekin.
Denbora eta aukerak aprobetxatzea: 2022an marketina aldatu egin da. Elkarrizketa-marketina edo automatizazioa bezalako teknika berriak gero eta garrantzi handiagoa hartzen ari dira. Aprobetxatu aukera berri horiek, eta bezeroei garrantzizko edukian baino ez eskaini: arreta jasoko duzu benetan baliotsua den eduki bat modu pertsonalizatuan ematen duzunean, besteak beste, WhatsApp Business eta adimen artifiziala komunikazio-tresnak baliagarriak izan daitezke mezua pertsonalizatzeko.