Facebookek urteko lehen hiruhileko fiskalari dagozkion emaitzak aurkeztu ditu, eta sare sozialak gora egin du, 2021eko laugarren hiruhileko txarraren ondotik, historian erabiltzaileak galdu zituen lehena.
2022ko lehen hiruhilekoan 2.940 milioi erabiltzaile aktibo baino gehiago izan ditu Facebookek hilean, aurrekoan baino 30 milioi gehiago. Gainera, sare sozialaren eguneroko erabiltzaileen kopurua ere nabarmen hazi da, 1.960 milioi erabiltzaile baititu.
Datu horiek jakinaraztean, Facebooken akzioak % 19 igo ziren burtsan. Diru-sarrerei dagokienez, Facebookek 27.900 milioi dolar sartu zituen kutxan urteko lehen hiru hilabeteetan, hau da, % 7ko hazkundea 2021eko lehen hiruhileko fiskalarekin alderatuta. Hala ere, analistek iragarritako 30.600 milioi dolarreko diru-sarrerak baino asko gutxiago.
Gainera, Facebookeko zuzendari nagusi eta sortzaile Mark Zuckerberge TikToken hazkundea aipatu du, eta nabarmendu du bere konpainia ahalegin handia egiten ari dela Reels-en erabilera indartzeko, bai Instagramen, bai Facebooken -hiruhileko honetan dagoeneko eskuragarri daude-, txinatar jatorriko sare sozialari aurre egiteko antzeko bideoen bidez.