Bizumek saltoki fisikoetako ordainketa ere bereganatu nahi du; Txinan arrakasta handia du QR kodeen bidezko ordainketa sistemak.
Teknologia ez da inondik inora berria, eta aspalditik erabiltzen da Txinan, non QR kodeei lotutako ordainketa mugikorrak oso ohikoak diren, besteak beste, WeChat aplikazioari esker.
Bizumek badu esperientzia pilotu baliotsu bat esparru horretan. Enpresak QR kodeetan oinarritutako sistema bat garatu zuen Espainiako Loterías y Apuestas del Estado enpresarekin lankidetzan, eta harekin apustuak ordaindu edo sariak kobratu daitezke.
Bizumen arabera, “benetako esperientzia abiatzea espero dugu urteko azken bi hiruhilekoetan”. Hala ere, zerbitzuaren ezarpena saltokien araberakoa ere bada, ordaintzeko metodo berri batera egokitu behar baitute.
Saltoki txiki batzuek jada erabiltzen dute Bizum, informalki, ohiko erabiltzaileak balira bezala. Horrek esan nahi du telefono zenbakia eman behar dela eta diru-kopuruen mugak daudela (adibidez, hilean 150 eragiketa).