Podcast-ak audio-edukiko formatu bat dira, azken urteotan ospe handia hartu dutenak eta Spotify bezalako konpainientzako ardatz estrategiko bihurtu direnak. Formatu hori oso preziatua da, erabiltzaileek kontsumi baitezakete beste jarduera batzuk egiten dituzten bitartean, hala nola, ariketa fisikoa egin, lan egin edo etxetik lanera joan.
Gainerako edukiekin gertatzen den bezala, erabiltzaileek ezin badituzte aurkitu, ezingo dituzte kontsumitu. Alde horretatik, ikuspena hobetzeko, onena podcast-en SEO posizioa lantzea da, webgune bat balitz bezala. Horrela, posizionamendua hobetu eta jende gehiagorengana irits daiteke. Horretarako, aholku hauek gomendatzen dira:
Audientzia: Edozein edukitan bezala, argi eduki behar den lehenengo gauza audientzia objektiboa da. 2020an, 68 milioi pertsonak baino gehiagok entzun zituzten podcast-ak; beraz, garrantzitsua da erabiltzaile zuzenak ondo zehaztea eta identifikatzea. Alde horretatik, audientziaren profila argi baldin badago, errazagoa da haiekin konektatzea, interesgarriak iruditzen zaizkien gaiak landu ahal izango baitira, baita haien hizkuntza bera hitz egin ere, ulertzen dituzten eta ezagutzen dituzten adierazpenak erabiliz.
Testua: podcast-en sortzaile askok beren web orrietan edo blog pertsonaletan argitaratzen dituzte lehenik. Alde horretatik, praktika ona da atal bakoitzaren argitalpenari post bat eranstea. Hala, SEO OnPage teknikak erabil daitezke atal bakoitzaren ikuspena eta SEO posizionamendua hobetzeko.
Birziklatzea: SEOa hobetzeko beste modu bat podcast-eko atalak birziklatzea eta eduki txikiagoak sortzea da. Horren harira, podcast-a sare sozialetarako argitalpen edo bideo laburretarako argitalpen bihur daiteke, YouTuben edo Facebooken argitaratzeko. Audioarekin batera irudiak eta sormena ere erabil daitezke, Facebooken edo Instagramen argitara daitezkeen gidak eta tutorialak sortzeko.
Konfiguratu plataforma: podcast-a lehenbizi web orri pertsonal edo blog batean argitaratzen bada, garrantzitsua da SEOrako optimizatzea. Hala, karga-abiadura eta erabiltzaile-esperientzia lehenetsi behar dira; hortaz, web orriak argia, garbia eta intuitiboa izan behar du, erabiltzaileak oso argi izan behar du zein botoi sakatu podcast-a entzuteko, bai eta nola harpidetu daitekeen ere.
Direktorioak: web-orrian argitaratzeaz gain, podcast-ak eskuragarri dauden plataformetan partekatu behar dira. Alde horretatik, Spotify eta Apple Podcasts ezagunenak diren arren, badira beste batzuk ere. Plataforma guztietan aldi berean argitaratzeko, erabiltzaileek Anchor.fm tresnak dituzte, adibidez, podcast bat aldi berean plataforma guztietara bidaltzeko.