Enpresa eta erabiltzaile gehienek badakite zer garrantzitsua den sare sozialen plataformetan aktibo izatea. Hala ere, oso gutxik ulertzen dute gizarte-sareak ez direla entitate bananduak, osotasun gisa funtzionatzen dutela, marketin digitaleko eta SEOko ahaleginekin batera.
Sare sozialek onura asko eskaintzen diete erabiltzaileei eta enpresei berez, baina SEO estrategia on batekin batera lan eginez gero, askoz ere onura gehiago eskain diezazkiekete, bai marka posizionatzeko, bai marketin digitaleko ahaleginetarako:
Edukiaren errendimendua hobetzea: sare sozialek aukera ematen dute edukia hainbat kanaletan sustatzeko. Era berean, agerikotasunak eta irismenak gora egingo dute. Sare sozialek blogak edo web-orriak baino ikusgarritasun handiagoa eskaintzen dute, erabiltzaileek errazago parteka baitezakete eduki hori beste erabiltzaile batzuekin, eta horrek beste pertsona batzuei lagunduko die webgunea ezagutzen.
Profil sozialak koka daitezke: erabiltzaileek Googlen marka-terminoak erabiliz bilaketak egiten dituztenean, baliteke web-orriaren ordez sare sozialen profilak agertzea. Erabiltzaile gehienek web gunera sartu nahi badute ere, beste batzuek interes handiagoa izango dute jakiteko gizarte-profiletan zer argitaratzen den. Horregatik izan behar dira ondo konfiguratutako eta aktibo dauden gizarte-profilak.
Backlink-ak irabazteko aukerak: Backlink-ak web gune bateko orri jakin batetik beste web gune batera joateko estekak dira. Norbaitek zure gunearekin bat egiten badu, horren backlink lortu duzu. Bada, sare sozialetako edukia partekatzean, bisita gehiago lortuko dira, eta, azkenean, lotura gehiago edukiko dira. Backlink-ak SEOaren zati oso garrantzitsua dira, bilaketa-motorrei erakusten baitiete gainerako erabiltzaileek edukia aintzat hartzen dutela. Edukia biral egin daiteke Interneten, baita jarraitzaile asko ez badira ere.
Trafikoa hobetzen du: SEOaren helburu nagusia ikusgarritasuna areagotzea eta web gune batera bisitari gehiago erakartzea da. Horretarako SEOa hobetzea gomendatzen da; halere, ez da bide bakarra. Sare sozialek erabiltzaile asko dituzte, eta, beraz, xede-audientzia sare horietan egongo da, zer saretan dagoen jakin besterik ez dago. Hasi berriak diren eta oraindik SEOaren esparruan lan gutxi duten web guneak sare sozialak baliatu dezakete beren webgunera trafiko gehiago erakartzeko, SEOak zenbait hilabete behar izan baititzake errendimendua eskaintzen hasteko.
Profil fidagarriak: profil ongi konfiguratu eta aktiboak dituzten sare sozialetako kontuek lehiakideekiko aldea markatu dezakete. Sare sozialek plataforma bikaina eskaintzen dute bezeroarentzako arreta-zerbitzu bat sortzeko. Horrek on line ospea lortzeko bultzada bat ekar lezake, eta, ondorioz, markaren ikusgarritasuna hobetuko litzateke.