Instagrameko gure kontuaren jarraitzaile kopurua handitzeak gure marka hazten, salmentak hobetzen edo harreman-sare askoz zabalagoa sortzen lagun diezaguke.

Instagramen jarraitzaileen kopurua handitu nahi dutenentzat, hainbat aholku aletuko ditugu:

Kalitatezko jarraitzaileak: gure helburuaren aurkakoa dela dirudien arren, jarraitzaile faltsuak ez dira gomendagarriak, jarraitzaileak erostea ez da praktika ona. Aitzitik, gure jarraitzaileen kopurua organikoki handitu behar dugu, gure edukian interesik ez duen edozein jarraitzailek ez baitu harekin interakziorik izango eta, beraz, bere balioa nulua izango da.

Zergatik jarraitu behar gaituzte?: biografia sinple bat izan beharrean, non gure datuak edo balio-proposamena erakusten ditugun, askoz hobe da erabiltzaileei guri jarraitzeko arrazoi bat eskaintzea. Adibidez, gai jakin bati buruzko aholkuak lortzeko jarraitzen gaituztela esan dezakegu.

Izen egokia aukeratu: izena da erabiltzaileek ikusiko duten lehen gauza; beraz, gure enpresaren izena edo beste sare sozial batzuetan erabiltzen dugun erabiltzaile-izen bera erabili behar dugu. Horrela, gure kontua gogoratzea, aurkitzea eta ezagutzea errazagoa izango da.

Estekak ondo erabili: Instagram oso mugatua da estekei dagokienez, esteka bakarra jar baitaiteke gure biografian. Espazio hori ahalik eta gehien aprobetxatzeko, bi edo hiru astean behin esteka alda daiteke, edo Linktree bezalako tresnak erabil ditzakegu, hainbat plataformatarako estekak sartzeko, hala nola, sare sozialetarako edo gure webgunean sartzeko estekak.

Enpresaren profila: Instagrameko enpresaren profilak zenbait funtzionaltasunetarako sarbidea eskaintzen du, hala nola, gure jarraitzaileak zein diren jakiteko analisiak eta gure edukiaren funtzionamendua.

Aprobetxa itzazu formatu guztiak: Instagramek eduki-formatu ugari eskaintzen ditu, tartean, feed argitalpen arruntak, storie-ak, karruselak eta orain Reels direlakoak. Formatu bakoitza eduki mota batera egokitzen da; beraz, komeni da ulertzea zer eduki erabiltzea komeni zaigun une bakoitzean.

Etengabe argitaratzea: Aholku hau oinarrizkoa da, eta edozein sare sozialetan aplika daiteke. Edukia uneoro argitaratzeak erabiltzaile gehiago lortzea ahalbidetuko digu, eta gure edukia ere hobetzen du Instagrameko algoritmoari dagokionez.

Entretenimenduzko edukia: Etengabe argitaratzeaz gain, erabiltzailearentzat erakargarria den edukia argitaratu behar dugu. Horretarako, dibertigarria, entretenigarria edo informatiboa izan behar du. Edonola ere, edukiak gure entzuleekin konektatu behar du erabiltzaileak gure profilera lotzeko.

Estilo bat garatzea: Instagram ikusmenean oinarritutako sarea da, eta, beraz, diseinua oso garrantzitsua da. Gure helburuetara eta gure enpresaren estilora egokitzen den estiloa aukeratu behar dugu. Horrela, oso erraza izango da erabiltzaileek gu ezagutzea eta zer aurkituko duten jakitea.

Testu onak idaztea: Instagramen ideia nagusia irudiak diren arren, ezin ditugu testuak alde batera utzi, plataformak 2.000 karaktere arteko espazioa eskaintzen baitigu. Horrek esan nahi du testu onak ere saritzen dituela. Mezu erakargarri bat garatzeko gai izan behar dugu, eta gure jarraitzaileengana iritsi behar dugu; horretarako, grazia, umorea edo inspirazioa erabili behar ditugu.

SEOa, Instagramen: Instagramen ere SEO erabil dezakegu gure posizionamendua hobetzeko. Ildo horretan, gako-hitzak erabil ditzakegu hashtag ezagunenak aurkitzeko, baita irudiei edo gure kokapenari Alt Text bat gehitu ere, gure edukia tokiko bilaketetan ager dadin.

Traokak: erabili traolak modu egokian. Ildo horretan, gako-hitzen azterketa egin behar dugu eta hainbat etiketa mota aurkitu behar ditugu; orokorrenetatik hasi eta zehatzenetara. Behin hori eginda, etiketa-mota guztiak konbinatzen jakin behar dugu, gure edukiak kokatzeko.

Lehiaketak Instagramen: lehiaketak gure jarraitzaileak handitzeko modurik onenetako bat dira. Hala ere, kontu handiz antolatu behar ditugu lehiaketak; ez ditugu erabiltzaileak engainatu behar. Zozketak eta oinarriek ahalik eta gardenenak izan behar dute, eta sariak erakargarria izan behar du erabiltzaileentzat eta gure jarraitzaileentzat.