Mundu osoan 720 milioi erabiltzaile baino gehiago dituen LinkedIn funtsezko tresna da enpresek beren produktuak eta zerbitzuak ezagutarazteko, sustatzeko eta talentua bilatzeko. Alde horretatik, beste gizarte-plataforma batzuetan bezala, enpresek beren korporazio-orriak sor ditzakete, eta, horien bidez, beren erabiltzaileentzako eduki espezifikoak argitaratu, jarraitzaileekin elkarreragin eta LinkedIn-en enpresentzako tresna espezifikoak erabil ditzakete, hala nola ekintzarako dei-botoiak.

Gizarte-sareko erabiltzaileek enpresa-orri bati jarraitzea erronka handia da, ez da  batere erraza. Horregatik, sare sozialean parte hartzen duten konpainiei beren komunitatea handitzen laguntzeko, LinkedIn-ek jarraitzaile-kopurua handitzeko hainbat aholku eman ditu:

Profila, osatua: Profil osoa, eguneratua eta behar den informazio guztiarekin izatea da. Bestela, erabiltzaileek sentituko dute ez duela merezi jarraitzea. Enpresaren deskribapen laburra, logotipoa, konpainiaren informazioa eta enpresaren jarduera definitzen duten keywords egokiak sartzea gomendatzen du plataformak. Halaber, “Jarraitu” botoia gehitu behar da blogean, web-orrian, mezu elektronikoetan edo enpresako newsletterretan. Hau da, enpresaren LinkedIn-eko orrirako esteka sartu behar da euskarri horietan, jarraitzera gonbidatzeko asmoz.

Eduki garrantzitsua argitaratzea: LinkedIn-en erabiltzaileek eduki originalak, erabilgarriak, inspiratzaileak eta balio handikoak bilatzen dituzte gizarte-sare horretan, haien ezagutza handitzeko eta helburu profesionalak lortzeko. Jarraitzaileen arreta erakartzeko, LinkedIn-ek ekonomiari, industriari, joerei eta uneko beste gai garrantzitsu batzuei buruzko edukiak argitaratzea gomendatzen du.

LinkedIn-eko orrialde baten bidez, erakundeek testu laburrak, artikulu luzeak eta hirugarrenen edukietarako estekak argitaratu ditzakete. Sare sozialak “Edukien iradokizuna” izeneko tresna bat du, erabiltzaileen jarraitzaileei gehien interesatzen zaizkien gaiak zeintzuk diren jakiteko.


Elkarrizketa eta eztabaidak sortzea: LinkedInen dagoen enpresa baten Orriak jarduera izan dezan eta bizirik egon dadin, elkarrizketa sortzea komeni zaio. Eragileen arteko elkarreragina sustatzea, gai interesgarriak planteatzea eta haientzat ikuspegi desberdinak bilatzea. Horretarako, LinkedIn-ek komunitate-etiketak erabiltzea gomendatzen da.

Orrialde bakoitza hiru kategoriatan etiketa daiteke, eta, beraz, horietan etiketatutako erabiltzaileek errazago aurki dezakete enpresaren Orria. Komunitate bereko Orrialdeen argitalpenen aurrean iruzkinak eta erreakzioak egiteko aukera ere ematen dute. Eztabaida horiek sortzeko beste modu bat plataformatik bertatik ekitaldiak antolatzea da.

Ezagutu zure audientzia: LinkedIn-ek orri baten jarraitzaileen ohiturak, ordutegiak eta gustuak ezagutzeko analisiak erabiltzea gomendatzen du. Plataformaren atal honetatik datu erantsietara eta hainbat aldagaietara sar daiteke. Horien bidez, interes gehien sortzen duten argitalpenak edo orriaren jarraitzaileen profila identifika daitezke. Analisiek Orriari buruzko informazio fidagarria ematen dutenez, estrategia egokiagoa zehazteko aukera eskaintzen dute hazkunde handiagoa lortzeko.

Enpresako langileak inplikatzea: LinkedIn-eko Orri bat ondo posizionatu dadin, garrantzitsua da enpresako langileak inplikatzea. Horretarako langileek argitalpenak partekatu behar dituzte eta beren profilak enpresarenekin lotu, baina modu naturalean, behartu gabe. Horiek dira konpainia batek sare sozialean izan ditzakeen enbaxadorerik onenak, hau da, langileenak.