Tik Tok sare soziala aldaketa garrantzitsu bat prestatzen ari da, erabiltzaileek parteka ditzaketen bideoen gehienezko iraupena ezabatzeko asmoa baitu. Gaur egun, muga hori 60 segundokoa da, eta, hasieran, 15 segundokoa zen. Nahiz eta TikTok-ek ez duen ofizialki iragarri, badirudi hurrengo asteetan bideoen gehieneko iraupen hori luzatu egingo dela, hiru minutura iritsi arte.

Drew Kirchoff sare sozialeko produktu-kudeatzailearen arabera, erabiltzaileei iraupen handiagoko bideoak partekatzeko aukera eskaintzeak eduki-mota berriak sortzeko aukera emango du, eduki-sortzaileek denbora-muga gutxiagorekin eskaini ahal izateko malgutasunari esker. Gainera, iraupen handiagoko bideoak ez dira zatikatu beharko.

Hala ere, horrek tiktoker-ek erabili ohi duten tekniketako bat indargabetu dezake: bideoaren iraupen laburra tarteko, bideoa amaitu ondoren, ikusleei jarraitzera gonbidatzeko ekintzarako deiaren teknika.

Bideoen iraupenaren aldaketa, dirudienez, sare sozialen eta plataformen arteko lehiarako beste «borroka-eremu» gisa finkatu da; izan ere, TikTok-ek edukien iraupen maximoa 15 segundotik 60ra igo zuenena, YouTube-k eta Spotlightlight-k berehala erantzun zioten, Shorts eta Spotlightlight abiatuz hurrenez hurren.