Marka baten ikuspena eta irismena hobetzeko ezinbestekoa bere web gunera edo orrialdera trafikoa erakartzea. Horren harira, argi izan behar dugu trafikoa erakartzeko, edukia sortu behar dela. Hori funtsezkoa da: edukirik gabe ez dago trafikorik.

Hala ere, edukia sortzea ez da trafikoa erakartzeko modu bakarra. Horregatik, ikuspena hobetzeko eta bisita gehiago sortzeko oso lagungarriak izan daitezkeen aholku batzuk zehaztuko ditugu.

Blog korporatiboa edo pertsonala: berdin dio web orri pertsonal edo korporatibo baterako trafikoa sortu nahi dugun. Dena dela, blog pertsonal bat eduki behar dugu, edukiak aldizka eta modu sendoan argitaratzeko. Hala, blog bat duten konpainiek trafiko gehiago sortzen dute, aditu batzuen arabera, %55 gehiago.

Ebergreen edukiak: albisteek eta joera-edukiek trafikoa sortzen duten arren, eduki atenporalek sortzen dute trafiko gehien. Gure entzuleentzat interesgarriak diren gaiei buruzko edukia sortzeko gai bagara, sakon azalduta eta xehetasun guztiekin, trafiko handia erakarriko dugu.

Edukia eguneratu: era berean, eduki zaharra berrikusi behar dugu eta, eguneratu gabe geratu den edukiren bat aurkitzen badugu, edukia berritu behar dugu.

Izenburu eta irudi deigarriak: titularrek arreta eragiten dute, eta trafiko gehiago sor dezakete, %500 gehiago. Bestalde, irudiak atal Googlen agertzen dira, atal berezituetan; beraz, erabiltzaileen arreta erakar dezakete eta trafikoa sor dezakete Google Images-etik.

Lead Magnets: trafikoa sortzeko, irudiak eta bideoak sartzeaz gain, baliabideen biltegu bat izan behar dugu, eta bertan infografiak, deskarga daitezkeen edukiak, edukietarako txantiloiak eta era guztietako lead magnet-ak izan behar ditugu, trafikoaren datuak atzemateko eta gehiago nabarmentzeko.

Funtsezko hitzak: web orri baten trafikoa hobetzeko ezin dugu SEOa ahaztu. Ildo horretan, gako-hitzek Googletik trafikoa erakartzeko aukera eskaintzen digute, erabiltzaileei sortzen zaizkien galderei erantzunez. Ildo horretan, gako-hitz orokorretatik harago, ilara luzekoak eta esaldi gakoak inplementatu behar ditugu, bilaketa-bolumen txikiagoa izan arren, kokatzeko errazagoak izango direnak.

SEOa: oro har, sarrerak zaindu behar ditugu Googleren kalitate-arauak bete ditzaten. Horretarako, Googleren bilaketaren motorraren emaitzetarako edukiak optimizatu behar ditugu, sarrera bakoitzerako metadeskripzio bat sortuz, eta baita tituluak eta barne-loturak zainduz ere.

Karga-abiadura: SEO puntuazio altua lortzeko, asko zaindu behar dugu web-orrien karga-abiadura. Zenbat eta mantsoago kargatu, orduan eta okerrago kokatuko gara, edukiek erabilgarritasun-irizpide jakin batzuk betetzea nahi baitu Googlek.

Core Web Vitals: karga-abiaduraz harago, Core Web Vitals zer den jakin behar dugu, eta horiek bete, hobeto kokatzeko eta trafiko handiagoa lortzeko.

Sare sozialak: trafikoa sortzeko beste modu bat gure sare sozialetan edukiak sustatzea da. Horretarako, kanal bakoitza aztertu behar dugu, eta gure entzuleen artean ezagunenak zeintzuk diren identifikatu, edukiak horietan argitaratzeko asmoz. Edukiak argitaratzekoan, traolak gehitu behar ditugu, aldez aurretik gure gaian ezagunenak direnak aztertuz, irismena hobetzeko.

Online komunitateak: trafikoa hobetzeko komunitate bat sor dezakegu, foroetan edo sare sozialetako taldeetan, gure edukiak partekatzeko eta gure webgunean trafiko gehiago sortzeko helburuarekin. Offline komunitateak ere sor ditzakegu, ekitaldi eta hitzaldietan parte hartuz.

trafikoa