Mezularitza-aplikazioko arduradunek laster telefonoetara iritsiko den nobedade garrantzitsu baten berri eman dute: WhatsAppetik zuzenean erosteko aukera.

WhatsApp munduan gehien erabiltzen den aplikazioetako bat da, eta, oraingoz, erabilera bakarra eta argia du: beste norbaitekin hitz egitea, testua, argazkiak, bideo-deiak edo ahots-mezuak erabiliz. Hori laster aldatuko da.

Aspalditik, Facebook, WhatsApp-en jabe den enpresa, zerbitzua errentagarri bihurtzeko modu berrien bila dabil, eta, horretarako, plataforman beste enpresa batzuk onartu beharko lituzke, aplikazioaren milioika erabiltzailerengana zuzenean iristeko. Baina publizitatea oso inbaditzailea izango litzateke. Horren aurrean nola egin jokatu?

WhatsAppen hurrengo bertsioan, negozio pribatuei dagozkien WhatsApp Business-eko kontuetan zuzenean erosteko aukera emango da. Hau da, WhatsAppeko dendara joan ahal izango zara, Amazonetik edo negozio baten online webgunetik pasatu gabe.

Hori guztia Facebooken bultzada baten parte da, haren hiru plataforma handiek, Facebookek berak, Instagramek eta WhatsAppek, beren zerbitzuetan dauden enpresei erosteko aukera izan dezaten.

WhatsAppen, zuzenean erosi ahal izango da, kontaktu erantsia duen enpresa bati txata irekiz. Facebook Marketplace-ren kasuan, saltzaileek online denda bat konfigura dezakete zuzenean. Eta Instagramen, erosteko iragarkiak jar daitezke, eta aukera egongo da erakusgai dauden produktuekin denda-profila abiatzea.